شهید حسن بهرامیان

به یاد شهدای روستای ونداده وشهدای گمنام دانشگاه امام صادق(ع)

شهید حسن بهرامیان

به یاد شهدای روستای ونداده وشهدای گمنام دانشگاه امام صادق(ع)

بسم رب الشهدا

بنگر حیرت عقل را و جرأت عشق را   

بگذار عاقلان ما را به ماندن بخوانند 

  

راحلان طریق می دانند که ماندن نیز در رفتن است. 

 

«شهید آوینی»    

 

 

فرا رسیدن عید قربان سالروز پرواز عاشقانه  

 

سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی گرامی باد.  

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
معصومه چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 22:42 http://sedayshahid.blogfa.com

سلام خیلی وقت ها دوست دارم جای یه شهید می بودم ویا دردوران ۸ سال دفاع مقدس می بودم تا حال وهوای بچه های جبهه وجنگ رودرک کنم ولی حالا با وبلاگم سعی می کنم یه جورایی حال وهوا بگیرم خیلی دوست دارم مثل یکی از دوستام که بعضی وقتا خواب شهدا رو می بینه منم خواب ببینم ولی سعادت نداشتم وبلاگتون خیلی قشگه به وبلاگ منم سربزنین

فهیمه گمنام جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 15:36 http://sohada1.blogfa.com

سلام علیکم
چه زیبا بود به دل نشست ممنون
باپستی به نام یاران چه غریبانه در خدمت شما عزیزان هستم
التماس الدعا خدانگهدار یاسیدعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد